قبل از تمرین این غذاها را بخورید
نوشته شده توسط : عارف عابدینی
قبل از تمرین

پیش از ورزش این غذاها را بخورید حریره جو، سیب زمینی شیرین و حریره دانه چاودار، بهترین گزینه مواد قندی برای مصرف پیش از فعالیت های ورزشی است زیرا این مواد به آرامی هضم می شوند و ترشح هورمون انسولین را به آرامی افزایش نمی دهند.

 

مصرف برنج و شکر چندان مطلوب نیست ؛ زیرا کربوهیدرات های موجود در آنها ترشحات انسولین را بالا می برد و در ترشح هورمون رشد محدودیت ایجاد می کند؛ ولی در صورت مصرف برنج و شکر می توان با مصرف 2گرم آمینواسید گلوتاسین پیش از تمرین و پس از وعده غذایی ، هورمون رشد را افزایش داد.

در صورتی که تمرین شدید بدنی و ورزشی صورت می دهیم ، حداکثر تا 2ساعت پس از آن باید از مواد قندی تند کنش مانند آب میوه های تازه ، پوره سیب زمینی و نوشیدنی های قندی به همراه منابع پروتئینی زود جذب مانند سفیده تخم مرغ و پودرهای پروتئینی استفاده کرد تا ترشح هورمون رشد افزایش یابد.

 مصرف ترکیبی 334گرم هوانگ (یک گیاه چینی) ،   150 تا  200میلی گرم کافئین (یک تا 2 فنجان قهوه) پیش از فعالیت می تواند مانند یک محرک برای افزایش نیروی انقباض عضله عمل کند.

 این کار همزمان با افزایش سطح نورایی نفرین در مغز است که گلیکوژن را زیاد می کند و در نهایت می تواند منجر به بالا رفتن سطح هورمون رشد شود.




:: موضوعات مرتبط: مطالب ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 9 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: